سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش طراحی سایت وردپرس در کرمانشاه

در این مقاله به معرفی ابتدا طراحی سایت و سپس طراحی سایت کرمانشاه و سراسر کشور میپردازیم با ما همراه باشید  

طراحی وب سایت چیست ؟

طراحی وب، فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و تنظیم محتوا به صورت آنلاین است. امروزه طراحی یک وب سایت فراتر از زیبایی شناسی است و شامل عملکرد کلی وب سایت می شود. طراحی وب همچنین شامل برنامه های وب، اپلیکیشن های موبایل و طراحی رابط کاربری می باشد. 

آیا می دانستید که طراحی وب می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد شما در موتورهای جستجو مانند گوگل داشته باشد؟ این مقاله به شما بینش مفیدی در مورد نحوه ایجاد یک وب‌سایت می‌دهد که نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه به درستی کار می‌کند و در جستجو در رتبه بالایی قرار می‌گیرد. 

آیا به دنبال ایجاد یک وب سایت هستید؟ با آرتاکد به صورت حرفه ای شروع کنید! با دسترسی به ویژگی های طراحی قدرتمند Pagecloud و صفحات پیش نویس نامحدود می توانید یک وب سایت یک صفحه ای را بدون هیچ هزینه ای منتشر کنید. امروز برای طراحی یک وب سایت عالی  ثبت نام کنید !

انواع وب سایت ها از نظر تطبیقی و واکنشگرایی کدامند؟

درک مزایا و معایب وب سایت های تطبیقی ??و واکنش گرا به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام سازنده وب سایت برای نیازهای طراحی وب سایت شما بهترین کار را دارد. 

ممکن است به مقالات آنلاینی برخورد کنید که در مورد یک سری سبک های مختلف طراحی وب سایت (ثابت، ایستا، روان و غیره) صحبت می کنند. با این حال، در دنیای موبایل محور امروزی، تنها دو سبک وب سایت برای طراحی صحیح وب سایت وجود دارد: تطبیقی ??و واکنش گرا. 

وب سایت های تطبیقی

طراحی وب تطبیقی ??از دو یا چند نسخه از یک وب سایت استفاده می کند که برای اندازه های صفحه نمایش خاص سفارشی شده است. وب‌سایت‌های تطبیقی ??را می‌توان بر اساس اینکه چگونه سایت تشخیص می‌دهد چه اندازه باید نمایش داده شود به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

1. بر اساس نوع دستگاه سازگار می شود 

هنگامی که مرورگر شما به یک وب‌سایت متصل می‌شود، درخواست HTTP شامل فیلدی به نام «عامل کاربر» می‌شود که به سرور در مورد نوع دستگاهی که سعی در مشاهده صفحه را دارد اطلاع می‌دهد. وب‌سایت تطبیقی ??می‌داند چه نسخه‌ای از سایت را بر اساس دستگاهی که می‌خواهد به آن دسترسی پیدا کند (یعنی دسکتاپ، موبایل، تبلت) نمایش دهد. اگر پنجره مرورگر را روی دسکتاپ کوچک کنید، مشکلاتی پیش خواهد آمد زیرا صفحه به جای کوچک شدن به اندازه جدید، به نمایش "نسخه دسکتاپ" ادامه می دهد. 

2. بر اساس عرض مرورگر سازگار می شود 

https://www.quia.com/profiles/a415net

https://tcgschool.edu.in/members/artacode001/activity/


https://unsplash.com/@artacode001

 

https://www.diigo.com/user/artacode01

 

https://www.atlasobscura.com/users/artacode02

 

 

https://trello.com/u/artacode03/activity

https://visual.ly/users/artacode/portfolio

به‌جای استفاده از «عامل کاربر»، وب‌سایت از پرس‌وجوهای رسانه‌ای (یک ویژگی CSS که صفحه وب را قادر می‌سازد تا با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش سازگار شود) و نقاط شکست (اندازه‌های عرض معین) برای جابه‌جایی بین نسخه‌ها استفاده می‌کند. بنابراین به جای داشتن نسخه دسکتاپ، تبلت و موبایل، نسخه های 1080 پیکسلی، 768 پیکسلی و 480 پیکسلی را خواهید داشت. این انعطاف پذیری بیشتری را هنگام طراحی ارائه می دهد و تجربه بهتری از مشاهده را ارائه می دهد زیرا وب سایت شما بر اساس عرض صفحه تطبیق می یابد.

برای طراحی یک سایت عالی در شهر کرمانشاه و هر شهر در ایران و خارج از ایران همین حالا کلیک کنید