سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر آنچه که باید در مورد ناخن های اکریلیک بدانید

برای مدت طولانی، من با جدیت از تقویت کننده های ناخن روی ناخن های شکننده ام استفاده می کردم به این امید که آنها بلند و قوی شوند. زمانی که بلافاصله تغییری ایجاد نکرد، روی ناخن های فشاری تمرکز کردم تا یک مانی فوری به من بدهم. در نهایت، به من برخورد کرد: تمام آن عکس‌های میخ‌های بلندی که در پینترست خود ذخیره کردم، طبیعی نبودند – مدل‌ها ناخن‌های اکریلیک داشتند.

ناخن های اکریلیک چیست؟

 

ناخن های اکریلیک نوعی تقویت کننده ناخن هستند، به ویژه ترکیبی از یک مونومر مایع و یک پلیمر پودری که خمیری را تشکیل می دهد که به ناخن طبیعی چسبیده است. وقتی با هم ترکیب شوند، به خودی خود سفت می شوند تا بهبودی ایجاد کنند. و در حالی که هزینه آنها بیشتر از یک مانی معمولی است، به این معنی است که شما پول بیشتری را برای پول خود دریافت می کنید.

 

ناخن های اکریلیک چگونه اعمال می شوند؟

 

جولی کی می گوید: "هنگامی که اکریلیک می گیرید، تکنسین ناخن ناخن های شما را آماده می کند، مانیکور می کند، همه چیز را به عقب فشار می دهد و سپس به آرامی درخشش را از روی ناخن شما پاک می کند." خشن درعوض، باید آن را در سطح سبک تا متوسط ??برداشت تا محصول بچسبد. سپس تکنسین ناخن یا یک نوک پلاستیکی را با استفاده از چسب ناخن اعمال می کند یا از یک فرم برای ساخت اکریلیک در بالای آن استفاده می کند. سپس حدود سه دقیقه طول می کشد تا محصول واقعی درمان شود. اگر بتوانید ضربه زدن آن را بشنوید، می‌توانید بگویید چه زمانی درمان می‌شود. بعد از سه دقیقه، سوهان کردن و سپس پولیش کردن اشکالی ندارد. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید این است که اکریلیک در 24 ساعت آینده کمی کوچک می‌شود، زیرا در حال اتمام و سخت شدن است. طبیعی است که ناخن های اکریلیک شما تا 24 ساعت آینده کمی سفت شوند، زیرا این کار را انجام می دهد.

در تجربه شخصی من، تقریباً یک ساعت در سالن طول می‌کشد، اما زمان‌بندی نیز بستگی به چیزی دارد که با آن وارد می‌شوید. اگر نیاز به برداشتن مجموعه‌ای از نوک‌های اکریلیک دارید، ممکن است این فرآیند بیشتر طول بکشد.

 

مراقبت های بعد از آن چگونه است؟

 

جولی کی می افزاید: "هنگامی که مراقبت های بعدی را در نظر می گیریم، هر گونه تقویت کننده ناخن نیاز به روغن کوتیکول دارد تا پوست و همه چیز را انعطاف پذیر نگه دارد." این روغن از بلند شدن و خرد شدن ناخن در هنگام استفاده از روی سطح ناخن جلوگیری می کند. همچنین توصیه می‌کنم روغن را زیر لبه آزاد ناخن بمالید، زیرا ناخن طبیعی را هیدراته نگه می‌دارد به طوری که از روی برجسته‌کننده فر نمی‌خورد، به همین دلیل است که اکثر افراد از گوشه‌ها بلند می‌شوند، زیرا ناخن در حال فر شدن است. همه آنها خشک هستند استفاده از روغن کوتیکول از آن جلوگیری می کند. هنوز به دنبال محصول مورد علاقه خود هستید؟ لیست ما از روغن های کوتیکول ضروری را بررسی کنید.

چگونه ناخن های اکریلیک را پاک می کنید؟

جولی ک می‌گوید: «ایمن‌ترین راه برای پاک کردن مانیکور آکریلیک یا دیپ مانیکور در خانه، استفاده از روشی است که من آن را «خیساندن و رول کردن» می‌نامم.

  • استون 100 درصد خالص
  • 2-3 سوهان ناخن درشت (100/180 شن)
  • 1 بافر پر شده
  • 1-2 چوب چوب پرتقال
  • 1 سوهان ناخن متوسط ??(220/320)
  • 1 عدد سوهان ناخن ریز (400/600)
  • روغن کوتیکول
  • یک کاسه شیشه ای یا سرامیکی (هرگز پلاستیکی!)
  • در مرحله بعد، این مراحل را دنبال کنید:

  • ابتدا لبه سوهان های درشت خود را با مالیدن آنها به کنار سوهان ناخن درشت دیگری نرم کنید تا کوتیکول های خود را نبرید.
  • با استفاده از فایل درشت، 100 یا 180 گریت، تا جایی که می توانید از محصول خارج کنید - حدود 80 درصد. این مهم است زیرا زمان خیساندن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. (نکته تخصصی: ناهمواری بیش از حد سطح باعث می شود استون راحت تر به آن نفوذ کند. همچنین هرگز لوازم جانبی خود را گیره ندهید زیرا ترک می خورند و به ناخن شما آسیب می رسانند!)
  • روغن کوتیکول را روی ناحیه کوتیکول و زیر لبه آزاد بمالید. به جای برس از قطره چکان یا Q-tip استفاده کنید تا عاری از میکروب بمانید.
  • حدود 3 اینچ استون را در کاسه خود بریزید و دست خود را در آن قرار دهید. هک زیبایی: هر بار یک دست انجام دهید تا بتوانید پیامک یا میان وعده بخورید.
  • دست خیس شده خود را با یک حوله بپوشانید تا از تبخیر جلوگیری شود و اجازه دهید استون سریعتر عمل کند. (یک نکته مهم دیگر: هرگز از حرارت واقعی استفاده نکنید - استون بسیار قابل اشتعال است!)
  • هنگامی که اکریلیک بعد از 10-15 دقیقه نرم شد، آن را به آرامی با استفاده از چوب پرتقال (نه فلز) به سمت نوک ناخن فشار دهید. هرگز بلافاصله پس از خیساندن دانه ها در استون به سمت کوتیکول یا روی آن فشار ندهید.
  • از سوهان متوسط ??استفاده کنید تا اکریلیک نرم شده را از روی ناخن بغلتانید تا زمانی که دیگر غلت نخورد.
  • روغن کوتیکول را دوباره بمالید و ناخن ها را دوباره خیس کنید. این کار را تا زمانی که تمام اکریلیک یا غوطه وری از بین برود تکرار کنید.
  • کار را با صاف کردن ناخن ها با سوهان ریز خود به پایان برسانید.
  • روغن کوتیکول را برای آبرسانی مجدد به ناخن ها و پوست خود بمالید و کارتان تمام است.
  • چگونه می توانید هنگام استفاده از اکریلیک ناخن های خود را سالم نگه دارید؟

     

    آن را از من بگیرید، پشت سر هم گرفتن اکریلیک می تواند بر سلامت ناخن شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل، مهم است که اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهید. جولی کی می‌گوید: «اگر نگران سلامت ناخن‌ها هستید، حتماً به یک تکنسین ناخن معتبر مراجعه کنید. مهم است که بدانید وقتی ناخن‌هایتان را درست می‌کنید، نباید هیچ خط قرمز یا خط قرمزی را ببینید. چیزی که دوست داریم آن را حلقه های آتش بنامیم. این بدان معناست که این فناوری ممکن است اساساً بیش از حد به پوست نزدیک شود و عمیق‌تر به بستر ناخن می‌رود، که به منبع خون نزدیک‌تر است، و شما می‌توانید رنگ قرمز را ببینید. همچنین، مطمئن شوید که اکریلیک های خود را زمانی که زمان یک مجموعه جدید است، پاره نمی کنید. هر نوع تقویت کننده ناخن روی یک ناخن سالم بهترین کار را خواهد داشت. اگر خودتان آنها را جدا کنید، در نهایت لایه‌هایی از بستر ناخن‌تان را با آنها می‌برید.