سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز را چگونه شناسایی کنیم

 

چگونه بهترین آنتی ویروس را شناسایی کنیم؟

بهترین آنتی ویروس را چگونه بشناسیم

فرقی نمیکند آنتی ویروس چه دستگاه یا رایانه شما از Ios، Macintosh یا Windows استفاده کند، هکرها حملات پیچیده ای را توسعه داده اند که ماشین هایی را که چندین سیستم عامل (OS) دارند مورد هدف قرار می دهند. بسیار مهم است که نرم افزار آنتی ویروسی را انتخاب کنید که برای سیستم عامل شما در نظر گرفته شده و با عادات رایانه شما مطابقت داشته باشد.

برای خرید یک آنتی ویروس قوی اینجا کلیک کنید

از آنجایی که همه نرم افزارهای آنتی ویروس یکسان ساخته نمی شوند، باید به چیزهای مختلفی فکر کرد.

هیچ چیز بدتر از وبگردی نیست زیرا رایانه شما دچار مشکل می شود و برنامه آنتی ویروس شما به انتخاب های شما "فکر می کند". آیا نرم افزار قادر به تشخیص یک مشکل و حل آن بدون نیاز به انجام 20 مرحله پیچیده است؟

اشتباهات، خرابی‌ها و تلاش‌های ناموفق برای جلوگیری از حملات سایبری آخرین چیزهایی هستند که باید در زمانی که داده‌هایتان در خطر است با آن‌ها مقابله کنید. قبل از اقدام به خرید نرم افزار آنتی ویروس، ابتدا باید بهترین آنتی ویروس های انگلستان را با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید که آنتی ویروس مناسب و متناسب با نیاز خود را انتخاب می کنید. بنابراین، در اینجا مقدمه ای در مورد انتخاب نرم افزار آنتی ویروس، همراه با خطرات و توصیه های مکرر وجود دارد.

چگونه برنامه ای را انتخاب کنیم که سابقه خوبی در شناسایی بدافزار داشته باشد ؟

بیش از 95 درصد شناسایی بدافزار مورد نیاز است، چه ویروس‌های قدیمی یا آخرین تهدید روز صفر. با این حال، مطمئن شوید که تعداد بیش از حد موارد مثبت کاذب - فایل‌های بی‌ضرر که به اشتباه به عنوان مخرب شناسایی شده‌اند - با نرخ موفقیت شناسایی همراه نباشد.

بر اساس تحقیقات فشرده توسط آزمایشگاه‌های مستقل، اکثر شرکت‌های نرم‌افزار آنتی‌ویروس بیشترین تشخیص بدافزار را در میان برنامه‌های رایگان و ممتاز Windows، Mac و Android AV ارائه می‌کنند، در حالی که Avast و AVG در پشت سر قرار دارند. بهترین نرم افزار آنتی ویروس مک نیز توسط همین شرکت ها ساخته شده است.

با این حال، محصولات پولی معمولاً عملکردهای بیشتری دارند، به ویژه در ویندوز. Bitdefender Antivirus Plus علاوه بر محافظت از آنتی ویروس، شامل یک خردکن فایل، یک مرورگر وب ایمن و یک مدیر رمز عبور نیز می شود که همگی می توانند به محافظت از رایانه شما در برابر باج افزارها کمک کنند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که شما ملزم به پرداخت هزینه مجوز نرم افزار به صورت سالانه خواهید بود. در نتیجه، باید برای پرداخت همان مبلغ، یا احتمالاً حتی اندکی بیشتر، در صورتی که واجد شرایط تخفیف اولیه بودید، در سال بعد برنامه ریزی کنید.

جستجو برای بار سیستم کم

شما باید نرم افزار آنتی ویروس را آزمایش کنید تا بفهمید که هر برنامه چقدر سرعت دستگاه را در پس زمینه، پس از نصب و در حین اسکن ویروس فعال کاهش می دهد. این امر به ویژه برای رایانه‌های شخصی قدیمی‌تر و کندتر، که بیشترین نیاز را به نرم‌افزار آنتی‌ویروس دارند، بسیار مهم است.

قابلیت استفاده نرم افزار را بررسی کنید:

اکثر کاربران آنتی ویروس گزینه set-it-and-forget-it را ترجیح می دهند، اما مواردی وجود دارد که عمیق تر کردن و سفارشی کردن برنامه بر اساس ترجیحات شما مفید است.

برخلاف Avira، که نیاز به پیکربندی دستی پارامترهایی دارد که اکثر کاربران هرگز در مورد آن نشنیده‌اند، رابط ساده Trend Micro اجرای اسکن‌ها را از صفحه اصلی آسان می‌کند.

قبل از خرید، آن را امتحان کنید

اکثر نرم افزارهای آنتی ویروس ممتاز برای مک و ویندوز یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه ارائه می دهند. اکثر برنامه‌های آنتی‌ویروس برتر اندروید از مدل کسب‌وکار freemium پیروی می‌کنند، که عملکردهای ضروری را به صورت رایگان ارائه می‌کند اما برای ویژگی‌های مفید اضافی هزینه‌ای را دریافت می‌کند.

برای آنچه شما نیاز دارید پرداخت کنید

اکثر شرکت‌های آنتی‌ویروس حداقل سه محصول مختلف ویندوزی را می‌فروشند و قیمت هر یک از آن‌ها بیشتر از قبلی است. با این حال، هر دستگاه از یک سازنده واحد، بدافزار ویندوز را به طور یکسان شناسایی می کند.

نقاط فروش منحصر به فرد هر بسته، ابزارهای اضافی است که ارائه می کند، مانند حفاظت برای کودکان، مدیران رمز عبور، برنامه های پشتیبان، محافظت از هویت، و ذخیره سازی ابری. (ما همچنین محصولات مختلف مستقلی را که خدمات مشابهی ارائه می دهند را بررسی می کنیم.)

اگر به ابزارهای اضافی نیاز ندارید، از راه حل های آنتی ویروس ارزان استفاده کنید.

امنیت ایمیل و وب را در نظر بگیرید

به نرم افزار آنتی ویروسی نیاز دارید که فایل ها و صفحات وب دانلود شده را قبل از باز شدن از نظر کدهای مخرب اسکن کند. تقریباً همه بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس ویندوز هر دو را انجام می دهند.

با برندی که با رایانه شما همراه است همراهی نکنید:

بسیاری از رایانه های شخصی ویندوزی مدرن دارای نسخه آزمایشی رایگان سه یا یک ماهه نرم افزار آنتی ویروس استاندارد صنعتی هستند. با این حال، پس از پایان دوره آزمایشی، باید شروع به پرداخت هزینه آنها کنید. به جای تسلیم شدن، خرید کنید. ممکن است چیزی با کیفیت بالاتر با همان قیمت یا قیمت کمتر پیدا کنید.

برنامه آنتی ویروس داخلی مایکروسافت اکنون کافی است

ما شاهد بهبود Windows Defender، نرم افزار آنتی ویروس داخلی ویندوز 8.1 و 10 در چندین سال گذشته بوده ایم. تقریباً غیر قابل باور است که چقدر سریع از یک شوخی افسرده به شرکت در بالاترین سطح رقابت تبدیل شد.

Window Defender اکنون قادر است بدافزارها را به همان اندازه مؤثرترین نرم افزارهای آنتی ویروس شخص ثالث، به ویژه در ویندوز 10، شناسایی کند. 7.) با این حال، آنتی ویروس شخص ثالث، به ویژه محصولات پولی، همچنان از شما در برابر وب سایت های خطرناک و پیوست های ایمیل محافظت می کند.

پس از یافتن گزینه های ضد ویروسی، چند فاکتور اضافی را در نظر بگیرید. برای کمک به استفاده از بهترین نرم افزار آنتی ویروس، سوالات زیر را در نظر بگیرید:

این برنامه برای حفاظت از کدام سخت افزار و سیستم عامل طراحی شده است؟

امروزه بسیاری از مردم گوشی هوشمند و کامپیوتر دارند. این امکان وجود دارد که نرم افزار آنتی ویروس شما در همه دستگاه هایی که می خواهید محافظت کنید در دسترس نباشد. برخی از برنامه‌ها مانند Kaspersky Security Cloud می‌توانند از دستگاه‌های متعددی از جمله رایانه‌های شخصی، مک، iOS و اندروید محافظت کنند.

آیا این نرم افزار می تواند از کل سیستم های خانواده من محافظت کند؟

امنیت شما به اندازه ضعیف ترین لینک در شبکه شما است. هر یک از اعضای خانه شما می تواند یک نقطه ورود به امنیت دیجیتال شما را در اختیار هکرها قرار دهد. با استفاده بزرگسالان و کودکان از انواع مختلف دستگاه ها، مطمئناً برنامه ای می خواهید که از چندین دستگاه در برابر فعالیت های ناخواسته محافظت کند. نرم افزار آنتی ویروس مانند Kaspersky Total Security ممکن است تا ده دستگاه را با یک مجوز محافظت کند.

آیا چیزی در این نرم افزار وجود دارد که من از آن استفاده نکنم؟

اطمینان حاصل کنید که بسته نرم افزاری که خریداری می کنید همه چیز مورد نیاز شما را دارد. به دست آوردن اقدامات ایمنی لازم باید شامل چندین انتخاب متمایز باشد.

متأسفانه، این نسبتاً غیرمعمول است که افراد قبل از دریافت نرم افزار آنتی ویروس منتظر بمانند تا زمانی که به حمله مشکوک شوند. خواه یک کامپیوتر کند باشد یا اشکالات مشکوک، ما اغلب منتظر می‌مانیم تا سیستم‌های رایانه‌ای ما قبل از اقدام به کار نکنند.

اگر این وضعیت برای شما مناسب است، نصب نرم افزار آنتی ویروس قابل اعتماد را در اولویت قرار دهید. برنامه صحیح می تواند تهدید را شناسایی کرده و بدون دخالت در عملکرد رایانه شما به هیچ وجه از آن جلوگیری کند. اگر اقدامات احتیاطی را انجام دهید، ممکن است بدون نگرانی به زندگی دیجیتال خود بپردازید.

در سال 2021، Kaspersky Internet Security برنده دو جایزه AV-TEST برای عملکرد و محافظت فوق‌العاده محصول امنیت اینترنت شد. Kaspersky Internet Security در تمام تست ها عملکرد قابل تحسینی داشت و محافظت عالی در برابر حملات سایبری ارائه کرد.

منبع : https://gigakala.com