سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراقبت بعد از کاشت ناخن چگونه است

مراقبت از ناخن چگونه است ؟

 

از دست آدم ها خیلی چیزها می توان استنباط کرد. دست های ما تا حد زیادی وسیله ای برای ابراز عشق، تحسین و نزدیکی است. بنابراین تصور کلی که ما از دنیا می‌دهیم به شدت تحت تأثیر ظاهر آنهاست. اما بعد از کاشت ناخن می توانیم آن را با کرم ها درمان کنیم. با این حال، ناخن ها تنها جایی هستند که می توانیم زیبایی آنها را افزایش دهیم.

 

امروزه بسیاری از سالن های ناخن خدمات مانیکور و تقویت ناخن را ارائه می دهند. این واقعیت که کاشت ناخن سلامت شما را به خطر نمی اندازد یا منجر به بیماری نمی شود، نکته مهمی است که باید در این زمینه به خاطر بسپارید.

 

با ما همراه باشید، زیرا در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک کاشت ناخن سالم داشته باشید و از ابتلا به قارچ یا سایر بیماری ها جلوگیری کنید.

 

مشکلاتی که کاشت ناخن می تواند برای شما ایجاد کند عبارتند از:

 

استفاده مداوم و بی رویه از مانیکور دائمی می تواند منجر به گرانولوم های کراتین، واکنش های آلرژیک به لاک ناخن، از دست دادن ضخامت و درخشندگی ناخن و عفونت توسط قارچ ها یا باکتری ها شود.

 

به گفته متخصص پوست، لیدیا توماس، بیماری توسط کاشت ناخن دائمی ایجاد می شود. دائماً هشدار می دهد که سلامت انگشتان دست و پا به دلیل کاشت ناخن در خطر است.

 

همانطور که مستحضر هستید میخ در مراحل کاشت نرم است زیرا سختی خود را از دست داده است. علاوه بر اینکه لایه اول در هنگام سوهان دادن مجدد از بین می رود، لایه ناخن نیز که به عنوان این ناحیه محافظ بدن عمل می کند، از بین می رود.

 

ناخن ضعیف می شود و در نتیجه ضخامت خود را از دست می دهد. اغلب ترک می خورد و درخشش اولیه خود را از دست می دهد.

 

به گفته توماس، آنها می توانند لکه های سفید مانند گرانولوم کراتین و لکه های زرد مانند لکه های زرد را برجسته تر نشان دهند. علاوه بر این، لایه‌های بالای NB ویتامین D را برای ناخن تامین می‌کند، حتی اگر مستقیماً نور خورشید را دریافت نکند.