سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مدل های کاشت ناخن کدام ها هستند

کدام طراحی ناخن برای انگشتان افراد مناسب تر است؟

 

مدل ایده آل کاشت ناخن انگشت.

 

برای مشاهده بهترین نتایج روی انگشتان خود پس از اتمام مانیکور ناخن، باید در انتخاب بهترین مدل برای کاشت ناخن بسیار محتاط باشید.

 

در ادامه پنج طرح شناخته شده ناخن را معرفی می کنیم تا بتوانید راحت تر کاشت ایده آل را برای انگشتان خود انتخاب کنید.

 

1) مدل کاشت ناخن مربعی شکل:

 

در واقع این مدل مربعی با اضلاع مساوی و گوشه های تیز و گرد است. اصطلاح "فرانسوی کلاسیک" یا "فرانسوی" به این سبک از مدل اشاره دارد.

 

برای ناخن هایی با تخت بزرگ این مدل به خوبی جواب می دهد. اگر ناخن های شما کوچک است، این مدل باعث می شود که آنها کوتاه و پهن به نظر برسند.

استفاده از مدل مربعی روی ناخن خیلی سخت نیست. دو ضلع موازی که روبروی هم هستند باید صاف شوند. لبه بالایی باید طوری قرار گیرد که با این دو طرف موازی باشد.

 

پس از انجام این مرحله، باید از سمباده برای گرد کردن دو گوشه تیز ناخن استفاده کنید.

 

2) مدل کاشت ناخن بیضی شکل:

 

این طرح برای ناخن هایی با بستر پهن استفاده می شود. در واقع، زنانی که تمایل دارند انگشتان بلندتر و کشیده‌تری داشته باشند، باید مدل بیضی را انتخاب کنند.

 

ابتدا باید دو طرف ناخن خود را سوهان بکشید تا کاملاً موازی و صاف باشند، سپس باید به آرامی زاویه کمی به آنها بدهید تا شکل بیضی شکل بگیرد.

 

3) مدل کاشت ناخن مربع بیضی شکل:

 

از آنجایی که برای اکثریت افراد جواب می دهد، این روش که ترکیبی از دو روش ذکر شده در بالا است، امروزه در بین خانم ها بسیار محبوب است.

 

ابتدا باید از روش مربع استفاده کنید تا اضلاع ناخن را قبل از استفاده از مدل مربع بیضی موازی کنید. سپس گوشه های تیز را با سمباده زدن کمی گرد کنید. در نظر داشته باشید که نباید دو زاویه به دست آمده را به اندازه ای سمباده بزنید که گرد بودن باعث خارج شدن ناخن از مدل مربعی آن شود.

 

لازم به ذکر است که بهتر است یک تکنسین ناخن یا یک مرکز کاشت ناخن در تهران این کار را انجام دهند.

 

4) تصویر قرار دادن میخ بیضی یا گرد:

 

تهرانی ها عاشق استفاده از این مدل کاشت ناخن هستند. در واقع یکی از بهترین راه ها برای محافظت از ناخن ها است. برای کسانی که ترجیح می دهند ناخن های خود را برای همیشه کوتاه نگه دارند، این مدل مناسب است.

 

ناخن های پهن با این مدل به خوبی کار می کنند. ناخن های شما نسبت به قبل از استفاده از این مدل باریک تر به نظر می رسند.

 

ابتدا باید ناخن های خود را مربع کنید، سپس از سوهان استفاده کنید تا به آرامی اضلاع موازی را گرد کنید تا مدل کاشت ناخن گرد را اجرا کنید.

 

5) مدل کاشان ناخن بادامی یا تیز:

 

در بین مدل های قبلی، این مدل کمترین استفاده را دارد. به دلیل طراحی های هنری که ناخن گیران از آن استفاده کرده اند، برای استفاده روزانه و عمومی مناسب نخواهد بود.

 

از این طرح کاشت ناخن برای مناسبت های خاص استفاده کنید، اما با خیال راحت آن را تغییر دهید تا شیک تر و مناسب تر شود.

 

تقریباً کاملاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد، باید شروع به باریک کردن نوک ناخن های خود پس از سوهان زدن به سطح صاف کنید.

 

لازم به ذکر است که باید ناخن های خود را سوهان بکشید تا به اندازه دلخواه برسند و میزان باریک شدن آن به سلیقه شما انجام شود.