سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل کاشت ناخن در تهران

لوازم کاشت ناخن در تهران و نحوه استفاده از آن:

بعد از تمام کاشت ناخن در تهران، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند تمام مراحل نکات ریز مخصوص به خود را دارد و به آسانی نوشته های ما نیست . برای کاشت ناخن سطح ناخنها را به وسیله سوهان برقی سوهان کشی میکنند تا جایی که لایه نازکی از ناخن باقی بماند. مدت زمان کاشت ناخن در آرایشگاه حدودا 2 ساعت طول میکشد.

بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران را چگونه بیابیم

کاشت ناخن با پودربا توجه به اینکه مقاوم میباشد زمان زیادی لازم دارد که کاشت انجام شود و درهر بار ترمیم ، حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان مشتری را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان براحتیاج به سوهان کشی دارد، کاشت ناخن با پودر برای کسانی که وقت حوصله کافی برای این نوع کاشت را ندارند توصیه نمی شود.

برخلاف روش ژلی، کاشت ناخن پودری نیاز به استفاده از لامپ UV ندارد و معمولاً زمان بیشتری برای جامد شدن دارد. ?

با توجه به اینکه در کاشت ناخن کلا از مواد شیمیایی استفاده میشود و مواد استفاده شده در کاشت ناخن هم درصد کمی از بعضی مواد شیمایی مضر را در خود دارد بهتر است هوای محیط کارتون همیشه عوض شود و پنجره ای در پشت میز کارتان باشد یا تهریه ای را تعبیه کرده باشید . اگر پوست اطراف ناخن هایتان نازک یا حساس است قبل از استفاده از استون روی ناخن، اول پوست اطراف ناخن و زیر انگشت ها را با وازلین چرب کنید؛ چرا که قرار است ناخن هایتان مدت نسبتا طولانی با استون در تماس باشند.

2. دست ها را در آورده، با دستمال استون روی ناخن را پاک کرده و دوباره تا چند مرتبه، مرحله قبل را انجام دهید. این روش در مقایسه با لاک ناخن معمولی دوام بیشتری داشته و البته دیرتر هم پاک میشود. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا میتواند خطرناکتر باشد و توصیه میشود ناخن کار هنگام کاشت ناخن پا با دقت بیشتری کاشت انجام دهد.

 

قیمت و ویژگی یک کاشت ناخن خوب در تهران:

هر چه ناخن کاشته شده برجستگی کمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب کاشته شده است. بهترین کاشت ناخن در تهران چه نوع کاشتی است؟ تنها چیز واضح در آموزش کاشت ناخن در منزل این است که همهمراحل کاشت مانند ضد قارچ، پرایمر و مواد گذاری باید با دقت و مهارت انجام شود تاعوارضی در پی نداشته باشد. بعد ضد قارچ زده و بعد شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. آموزش کاشت ناخن در غرب تهران با مدرک سازمان فنی حرفه ای با قیمت مناسب و با کیفیت خوب .

اگر می خواهید به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید باید کلیه دوره های مبتدی و پیشرفته را بگذرانید. ??انواع گریم و تبدیل کاشت ساده به گریم و بالعکس. به طور مثال هزینه کاشت ناخن معمولی به طور میانگین بین 200 تا 250 هزار تومان است که این مقدار با تخفیفهایی که لحاظ میشود ممکن است به نصف کاهش پیدا کند.

 

بررسی اعتبار مدرک بین المللی برای کاشت ناخن در تهران:

 

آیا مدرک کاشت ناخن بین المللی فنی حرفه ای در کشور های دیگر اعتبار دارد؟ فراموش نکنید که ریسک هوا گرفتن ناخن در این روش از کاشت بیشتر از روشهای دیگر است و ماندگاری بسیار کمتری هم دارد. قرار گرفتن لاک ژل در معرض استون آن را کاملا نرم و خمیری کرده و حالا می توان مواد کاشت و لاک ژل را به راحتی از روی ناخن برداشت. دیزاین گل برجسته ، گل خشک، مرمریت ، برجسته سازی ، سنگ سازی ، هلوگرام ، یونی کورن، تور ، گیپور ، مارابل ، واتر مارابل ، کروم ، شاتر کروم ، نگین ، استیکر ، لنز ، ابر و باد ، گل با ژل و رنگ اکرولیک ، خاویار و … این کار برای این است که مواد مورد استفاده در کاشت ناخن قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد .نباید زیر ناخن مصنوعی برجسته باشد تا طبیعیتر به نظر برسد.

برای پیدا کردن بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران میتوانید به موکاتگ مراجعه کنید