سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصول کاشت ناخن با روش های مختلف

رعایت نکات ایمنی در کاشت ناخن :

برای نتیجه بهتر می توانید از قیچی کوچک برای کناره های ناخن هم استفاده کنید. مقداری از مواد را در قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها ریخته و روی ناخن ها قرار می دهند؛ چند ثانیه بعد هم قالب را از ناخن جدا می کنند.

1. کاشت ناخن دیپینگ: در این روش پرایمر به سطح ناخن می زنند و ناخن ها به طور عمودی وارد پودر می شود و این مراحل چند بار تکرار می شود.

2. کاشت ناخن آکواریوم: این نوع ناخن جلوه ای متحرک دارد و به وسیله حالتی خاص از چسباندن بین دو تیپ به اندازه مناسب و قرار دادن چند قطره آب مقطر و اکلیل های رنگی در این بخش ایجاد می شود.

3. کاشت ناخن میکس: در این روش ابتدا مراحل کاشت ناخن پودری و سپس تاپ شاین انجام می شود. در صورتی که روی لاک ژلیش از تاپ شاین استفاده کرده اید، ابتدا تاپ شاین را با استفاده از بافر یا سوهان از روی لاک ژل پاک کرده و سپس مراحل بالا را انجام دهید.

3. وقتی فقط یک لایه نازک از مواد روی ناخن قرار داشت، ما بقی مواد را با سوهان از روی ناخن پاک کنید.

 

به همین منظور لازم است بعد از شستشوی لاک ناخن نیز کاملا پاک شود. چون کاشت ناخن به دقت و ظرافت احتیاج دارد بنابراین زمانی بین 40 تا 60 دقیقه زمان لازم دارد.

شما میتوانید برای یافتن بهترین مراکز کاشت ناخن در تهران و سراسر کشور به وب سایت موکاتگ مراجعه کنید

چرا اقدام به کاشت ناخن کنیم؟

برخی از افراد یا زمان لازم برای بلند کردن ناخنهای خود ندارند و یا ناخنهای آسیب پذیر و شکنندهای دارند، از این رو به کاشت ناخن روی میآورند که بسیار هم رایج و پر طرفدار است. 3. کاشت ناخن قالبی یا دو آل: در این روش از ناخن های پلاستیکی که در فروشگاه ها وجود دارد، استفاده می کنند. بهترین مرکز کاشت ناخن غرب تهران - همه افراد به خصوص خانم ها دوست دارند دستانی زیبا داشته باشند، ناخن نیز یکی از عوامل داشتن دستان زیباست که به وسیله کاشت ناخن می توان به افرادی که ناخن های نامناسب دارند، کمک کرد تا آنها نیز به وسیله ناخن های زیبا، دستان زیبا داشته باشند. در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کاشت ناخن غرب تهران می پردازیم. چه مدت زمان طول میکشد تا کاشت ناخن انجام شود؟ برای جواب به این سوال باید گفت میزان تبحر و تخصص ناخن کار در کم و زیاد بودن درد ناخن موثر است هر چه تبحر ناخن کار بیشتر باشد درد ناشی از مراحل عقب زدن و یا زمان استفاده از سوهان برقی کمتر خواهد بود. 

 

کاشت ناخن را معمولا به صورت های مختلفی انجام می دهند که نه تنها به ظاهر ناخن های شما جلوه زیبایی می بخشد، بلکه موجب سلامتی هر چه بیشتر ناخن هایتان می شود و موجب می شود که ناخن های شما به راحتی آسیب نبینند و از شکستگی در امان باشند.از متداول ترین روش های کاشت ناخن که معمولا مقاوم تر است کاشت ناخن به صورت پودری است که برای این روش کاشت از مواد پودری هم چون اکلریلیک و لیکوئید استفاده می کنند. این دوره به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد.

روزنامه جام جم نوشت: کنترل رنگ لبها، ناخنها و چهره یکی از موضوعات مهم در حوزه پزشکی است و کادر درمان از رنگپریدگی یا تغییر رنگ لبها و ناخنها، بسیاری از علائم حیاتی را حین عمل جراحی متوجه میشوند اما پوشیده شدن ناخن با لایه ضخیمی از مواد کاشت ناخن یا رنگ لاک و همینطور پوشاندن چهره با کرمپودرهای رنگی و تغییر رنگ لبها با رژ لب میتواند در صورت بروز شرایط اضطراری هنگام عمل سزارین، حتی جان فرد را با مخاطره مواجه کند. برداشتن لاک ژلیش یکی از این دردسرهاست. و این هم نشانه دیگری است از اهمیت خدمات ناخن در سالن های زیبایی.

 

1. زدن پرایمر که چسب زیر مواد است و مثل سوهان برقی به هوا نگرفتن کاشت ناخن کمک می کند. به جای اینکه برای برداشتن ناخن کاشت به آرایشگاه بروید می توانید آن ها را در منزل ریمو کنید. روش ریمو ناخن ها چگونه است؟ کاشت ناخن در کشور ما نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری: مثل گذاشتن ناخن مصنوعی فقط تیپ گذاری میکنند و روی آن را لاک با رنگ دلخواه می زنند. 10-بیس کات، لاک ژل و تاپ کات: بیس ژل و تاپ ژل به عنوان لایه هایی برای زیر و روی ژلیش به منظور دوام بیشتر آن، زده می شود. کاشت ناخن خوب در تهران کاشتی است که علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

2. روش کاشت پودری مادر بقیه روش هاست، دوام بیشتری دارد و کاشت های دیگر به آن اضافه و روش های دیگر بوجود می آیند.

3. کاشت ناخن ژله ای: در حال حاضر ژل های UV از پر طرفدارترین روش های کاشت است که در این روش سه نوع ژل وجود دارد که آنها را در سه لایه روی ناخن قرار داده و هردفعه ناخن ها را برای خشک شدن زیر دستگاه UV قرار می دهند، در اصل نام این روش هم وجود همین دستگاه است؛ در آخر با ماده کلینز چسبندگی ژل ها را از بین می برند.